[Geoinquiets Barcelona] Re: Barcelona Digest, Vol 27, Issue 15

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Wed Apr 11 08:54:15 EDT 2012

Bones de nou!

si jo tampoc ho veig gaire bé això de barrejar...a més que un dissabte
vinguin pagesos, això sí que ho veig complicat...també és complicat de
fer-ho en tant poc temps...acabaré de moure fils per aquest divendres,
veure el que...però per mi i la meva salut, preferiria postergar la jornada
que em deien els meus jefes, o en tot cas, fer-la divendres 18 per la
tarda...per a que puguin venir pagesos i tècnics i el cap de setmana (jo
m'incloc) poder fer una cosa més informal!

Un dels meus problemes...no sé dir que no! Però si el finde OSMero fa
despertar els ulls dels caps s'ha d'aprofitar!!! I fer una jornada potser
de cara a juliol o setembre, amb tallers pràctics per a que els tècnics i
pagesos puguin ser més conscients de tot el que podrien fer crec que seria
molt més interessant!! Perquè alguns ja han invertit en software com ISAGRI
i no els acaben fent servir...Crec que si que s'ha de fer la jornada, però
ben feta! Ja ho deien que la feina ben feta no té fronteres!! Ara em toca
defensar això!

En parlem!

Saluts,

Cristhian