[Geoinquiets Barcelona] Duda conversió xls a vector

Sergi Gumà sguma at mapista.com
Mon Apr 16 07:13:51 EDT 2012

Bon dia,
el format vectorial sense estructurar del MiraMon (el .vec)
és un format de text pla que permet fer molta cuina i aconseguir el
que vols. Però és el que dic, s'ha de fer cuina.
No
sé hi ha alguna eina més directe. Convertir-ho a WKT? I
després convertir-ho a shape amb l'OGR? Però també
caldrà cuina.

Per idees que no en faltin!

Salut!

Sergi Gumà

> Bones
>

> algú coneix una eina per convertir
directament un xls o txt a format
> vector ...
>

> tinc un document de xls o txt amb coordenades de trams
de carrer de aquest
> format:

Tram
Descripció     coordenades

> Els coordenades X, Y, Z estan separades per una coma i una coma i
un espai
> separa un par de coordenades del altre. El conjunt
forma un tram de
> carrer.

2.118566628240455,41.39858718477339,0

2.119191647570167,41.39798562112711,0

2.119246440758493,41.39791624836001,0

> Les
dades venen del OpenDataBCN:

http://w20.bcn.cat/opendata/Detall.aspx?lang=CAT&arbre=general&recurs=TRANSIT_RELACIO_TRAMS

> Algú em pot donar una pista per obrir-ho
directament com shape o algú
> similar???
>
> graciàs

Barcelona mailing list