[Geoinquiets Barcelona] Duda conversió xls a vector

xavi at tarbz2.net xavi at tarbz2.net
Mon Apr 16 09:53:12 EDT 2012

En format MiraMon, els fitxers de punts no estructurats em sembla que la
cosa anava de la manera següent, al fitxer amb extensió .VEC:

AtributPunt 1
coordenadaX coordenadaY
AtributPunt' 1
coordenadaX' coordenadaY'

AtributPuntZ 1
CoordenadaX_Z coordenadaY_Z
0 0

O sigui, el format és un fitxer de text pla on es posa l'atribut, un 1
(nombre de vértexs, estem en un fitxer de punts, per tant 1) a la línia
següent coordenades X i Y i finalitza el fitxer amb la línia 0 0.

El fitxer de documentació era també bastant autoexplicatiu. Exemple de
fitxer de prova:

file title  : prova
id type     : string
file type   : ascii
object type : point
ref. system : plane
ref. units  : píxels
unit dist.  : 1.000000
min. X      : 115.149544863509
max. X      : 457.594278283535
min. Y      : 267.347204161198
max. Y      : 558.725617685256
pos'n error : unknown
resolution  : unknow

Per a més informació, l'ajuda de MiraMon (F1) i tot surt explicat allà.
MiraMon et pot agradar molt, poc o gens. Però s'ha de reonéixer que està
molt documentat.