[Geoinquiets Barcelona] gps social

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Wed Feb 1 04:28:08 EST 2012

Bolo,

En principi són mapes diferents. Si que s'assemblen.
Jo el tinc instal·lat al mòbil i quan vas per algun poble petit, veus com
tenen una cartografia ja feta, que van comprovant a mesura que algú passa
per primer cop per alguna via. Als països on no tenen res (també ho he
provat al Marroc), recullen els tracks que vas fent i a partir d'ells,
figura que creen la cartografia. També aprofiten els tracks i missatges de
la gent per arreglar sentits de circulació erronis i dir on hi ha embussos
de trànsit.
Diuen (ells mateixos) que el mapa d'Israel que tenen (són d'allà) és millor
que el de Google o OSM.

Les dades són propietat seva, clar.

Roger

El 1 de febrer de 2012 10:20, Wladimir Szczerban <bolosigagmail.com> ha
escrit: