Re: [Geoinquiets Barcelona] crònica del sopar

Estela Llorente López estela.llorente at gmail.com
Fri Feb 17 04:36:56 EST 2012

Bon dia,
Crec que sí que li hauriem de donar una resposta, encara que sembla que ho
tenia bastant "coll avall".

Del tema de les convocatòries, per mi millor passar-ho a les 19h o entremig.
De pins, a mi no em va arribar :'-(

Quin és el plan per les Jornades SIG Lliure 2012 de Girona?

Salutacions,

Estela Llorente López
tf:656231842