Re: [Geoinquiets Barcelona] crònica del sopar

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Fri Feb 17 06:40:04 EST 2012

Bones,

Una llastima els que no hi vam poder assistir, no tenim ni pin, ni manduca galega, que debia ser ben bona (de ben segur millor que el sandvitx que em menjaré per dinar).

Pel que fa al format de les dades, perque ha de ser només un? Entenc problemes de mida de servidor i tal, pero al preu que va la memoria actualment no hauria de ser un gran problema.

Per exemple, l'Ordinance Survey et deixa triar el format en que prefereixes les dades:
- Vector: shp, ntf, mifmid o dxf
- Raster: Tiff i prou
- DEM: asc, dxf, ntf i tiff
- Contours: dxf i ntf

En cas de megaretallades, jo triaria GeoTiff i shp. I és que com diu en César, són l'estandard de facto.

Espero poder assistir al 3er aniversari!

Alex