[Geoinquiets Barcelona] Datos GRIB de AEMET

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Sat Feb 18 12:07:38 EST 2012

Hola compañero

El GRIB és un format una mica merdós. Du associada una taula que explica
els formats dels camps. De taules d'aquestes n'hi ha un parell conegudes,
però em sembla que GDAL només llegeix bé les del GME, el centre americà.
Quan li afegeixes variables diferents (o nivells diferents, com sigma
enlloc de pressió), moltes vegades no va (acabo de provar-ho i tens raó, no
funciona).
Pots mirar de fer servir llibreries diferents, com ara la
http://www.ecmwf.int/products/data/software/grib_api.html
que és del centre europeu (d'on ve el model HIRLAM) i t'hauria d'anar.  Té
bindings per python (pygrib), C, FORTRAN...
El problema, t'avanço, és que per compilar-la dóna força problemes. Si ho
proves, et recomano seguir les instruccions de:
http://tuxcoder.wordpress.com/2011/05/03/how-to-install-pygrib-inside-our-cdat-path/
però tampoc és tan immediat com diu.

Roger

El 18 de febrer de 2012 16:13, Antonio Santiago <asantiagopagmail.com> ha
escrit: