Re: [Geoinquiets Barcelona] crònica del sopar

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Mon Feb 20 07:25:40 EST 2012

2012/2/20 Raf Roset <rafrosetagmail.com>:
> Yuk, m'he deixat el link de la Rioja sobre el GeoPDF
> http://www.youtube.com/watch?v=_i-lxLfZSeM
>
> Raf

Tu creus que té interès un format tancat, que només es pot produir en
un ventall de productes molt reduït i que damunt necessita de 10
minuts de vídeo per explicar als usuaris com funciona?

Publicant un KML connectat al WMS de ortofotos i resta de capes de una
IDE per vore en Google Earth per example, tens més funcionalitat i en
una ferramenta que els usuaris estan ja acostumats. No sé, es com ver
de resoldre noves necessitats en solucions clàssiques. Jo un mapa de
tota la vida el vull per imprimir-lo, no per poder mesurar en el
Acrobat damunt de ell. Igual es que soc massa tiquismquis, però es que
aquests formats m'emprenyen :o)

--
Jorge Sanz
http://es.osgeo.org