[Geoinquiets Barcelona] descàrrega informació transport

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Feb 27 11:04:56 EST 2012

Hola de nou,

a la web diu:

"Tots els drets de propietat industrial i intel.lectual del lloc web
www.ambmobilitat.cati dels seus continguts (textos, imatges, sons,
áudio, vídeo, dissenys, creativitats,software) pertanyen a el Área
Metropolitana de Barcelona.

La persona usuária pot visualitzar tots els elements, imprimir-los,
reproduir-los, copiar-los i emmagatzemar-los en el disc dur del seu
ordinador o en qualsevol altre suport físic sempre que es respecti el
context original i no es modifiquin o alterin."

O sigui: no en podem fer res d'utilitat; no els podem canviar de format;
no els podem re-distribuir.

Això si, si fem una aplicació per mòbil, després de la descàrrega li
podem enviar l'excel imprès en paper a casa l'usuari per què si que
podem reproduir i canviar el suport....

Ah i al 'dato': la PERSONA, què vol dir que una empresa no ho pot fer
servir?

us passo un post de l'Ivan de ja fa un any i 4 mesos que parla sobre la
EMT de Barcelona:

http://blog-idee.blogspot.com/2010/11/datos-para-el-pueblo-pero-sin-el-pueblo.html

i dues coses més.... Ho sento és que aquestes maneres de funcionar de
les administracions, que a sobre paguen dietes de colló de mico,  em
posen dels nervis...

1.- David: al meu entendre la plana que ens passes no és cap web
service, és una plana web. A la 'vieja usanza' faig un

telnet www.emt.cat 80

i li poso un

GET /Principales/BusquedaParadas.aspx

i em torna una plana HTML pura i dura amb javascript i tot.... o sigui
que de web service, per mi, res de res.

2.- El que més em fot, és que a part de 'oferir' un excel del que no en
pots fer res, el noi de la EMT et diu que quan estigui en KML ja t'ho
farà saber.... Com a google, no? Google se li dona tot i als propietaris
de les dades, o sigui nosaltres, un excel de merda.

Salut!

On 02/27/2012 01:49 PM, David Nogué wrote:
> Bon dia companys,
>
> si voleu informació completa de com fer servir el web service del
> transport metropolità, i al web www.emt.cat no ho veieu clar, us podeu
> posar en contacte amb Òscar Cubero, el cap de sistemes de CETRAMSA.
>
> Us reenvio un correu amb la informació que em va enviar.
>
> Salut!

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu