[Geoinquiets Barcelona] osgeo live

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Wed Feb 29 08:27:51 EST 2012

És bastant fàcil, consisteix en editar uns fitxers de text en format
restructuredtext (rst).

La documentació en castellà té aquesta pinta:
http://live.osgeo.org/es/overview/overview.html

I els 'fonts' rst tenen aquesta altra:
http://svn.osgeo.org/osgeo/livedvd/gisvm/trunk/doc/es/quickstart/
http://svn.osgeo.org/osgeo/livedvd/gisvm/trunk/doc/es/overview/

Un xuletari del format rst: http://sphinx.pocoo.org/rest.html

El software que es fa servir per 'renderitzar-ho' en html:
http://sphinx.pocoo.org/

Podriem fer una convocatòria de taller pràctic, si us sembla, tipus el
dissabte d'AR, i fer una jornada de "doc sprint"? Com sempre, el
problema seria trobar un lloc digne on treballar, amb wifi i prou
tranquil. Algú ofereix local?

Slt,

Oscar.

El 29 de febrer de 2012 13:16, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: