[Geoinquiets Barcelona] labels 1:5000 icc

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Wed Feb 29 17:56:19 EST 2012

Bones,

No he tractat mai amb la base que parles, però sol ser a causa de la codificació del text. Obre la base de dades de la shp (.dbf) amb l'open office i mira d'obrir-la amb diferents codificacions, a veure si alguna t'obre els símbols diacrítics bé, hauria de ser UTF-8. Desa com a UTF-8 i hauria de funcionar.

També OGR té alguna funció que ho pot sol·lucionar em sembla recordar.

Ja diràs si et funciona.

Àlex