[Geoinquiets Barcelona] exportar gmaps

Farre Huguet, Daniel daniel.farre at gencat.cat
Mon Jan 9 09:06:08 EST 2012

Hi ha eines més ben fetes i pràctiques, et descarrega els troços i t'ho ajunta amb una imatge georeferenciada. Jo vaig fer una entrada en una revista parlant d'això.

Us deixo el link de l'article:

http://revistacriteri.blogspot.com/2011/08/robar-mapes-del-google-maps-per-marxar.html

Baixar troços del Google Maps és ideal per quan vas de viatge o d'excursió per la muntanya. Tot i que Google no ho permet si no som dolents ho podem fer.