[Geoinquiets Barcelona] Web map editable delsCentres sanitaris a Libya

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Mon Jan 16 05:17:57 EST 2012

Hola Robert,

El projecte em sembla molt interessant, però no acabo d'entendre quin tipus
de punts es cerquen. Són només hospitals o un simple consultori ja us val?
Ho dic perquè si has de formar gent que no es desplaci, normalment tindran
només un hospital a la vora (excepte Trípoli o altres ciutats grans), no?

La gent, on la trobeu? Vas parlar dels locutoris amb internet, oi? A mi el
tema del OSM m'agrada força, i vaig molt per Marroc. Allà no he pogut
trobar ningú que s'hi interessi. A més a més, gairebé ningú no coneix els
noms dels carrers, ja que la gent es guia per referències de l'estil "dos
carrers sobre l'oficina de telefons del barri tal", i tampoc no hi ha massa
plaques per indicar-los.
Deu ser força complicat, això que fas!

Roger

El 16 de gener de 2012 10:38, robert colombo <robertcolomboagmail.com> ha
escrit: