[Geoinquiets Barcelona] mapa del poder adquisitiu

Matthias Wozel mwozel at yahoo.es
Tue Jul 17 14:32:11 PDT 2012

Pues vosotros os marchais todos a Merkelandia y yo por fin puedo entrar en el ICC, ja, ja :)

Raf, aquí tens el link...
http://www.gfk-geomarketing.com/en/home.html

si algú té una feineta per a mi, si us plau aviseu-me, aviat tindré tot el temps del món.
Si no, igual em canvio el meu nom a Urgandarin o algo semblant...

Salut

Matthias

Message: 3