[Geoinquiets Barcelona] Sóc nou a llista!

Alfons Pérez alfons.perez at odg.cat
Wed Jul 18 00:37:50 PDT 2012

Bon dia a totes i tots,

M'acabo de donar d'alta a la llista així que suposo que el primer serà
presentar-se. Doncs em dic Alfons i sóc habitual col·laborador i
investigador de l'Observatori del Deute en la Globalització (www.odg.cat).
Dins de l'ODG treballo amb temes relacionats amb el vector ambiental de les
relacions Nord-Sud i més concretament, intentant consolidar un grup de
cartografia crítica per mapar conflictes socioambientals al Sud. Diria que
sóc més inquiets que geo (fent referència al nom del vostre grup) i per
aquest motiu volia fer-vos, inicialment, una consulta. Estic mirant de
consolidar els meus coneixements SIG i sobretot de webmapping i l'entorn
2.0 aplicat a la cartografia. He estat mirant Màsters, postgraus i cursos,
però potser algú/na de vosaltres em podria orientar millor.

Si algun dia voleu quedar perquè us expliqui millor el nostre projecte de
cartografia crítica de l'ODG per mi encantat. On sigui i quan sigui ;)

Salut companys/es.

Alfons