[Geoinquiets Barcelona] Sóc nou a llista!

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Wed Jul 18 23:45:01 PDT 2012

Benvingut Alfons,

Alfons Perez dixit:
> volia fer-vos, inicialment, una consulta. Estic mirant de
> consolidar els meus coneixements SIG i sobretot de webmapping i l'entorn 2.0
> aplicat a la cartografia. He estat mirant Màsters, postgraus i cursos

Fes un cop d'ull a aquests cursos d'especialitzacio d'UNIGIS que
oferta el SIGTE. Son a distancia i en castella:

http://www.unigis.es/Oferta-Formativa/Cursos-Especializacion

Concretament els de 'Programacion de aplicaciones Web Map' i
'Compartiendo Informacion Geografica en la Red' els impartim un parell
d'irreductibles geoinquiets i estan basats completament en programari
lliure.

El SIGTE (Universitat de Girona) organitza cada any les 'Jornadas de
SIG Libre', i tambe ofereix un master complet a distancia, si vols
aprofundir mes.

Hi ha molta oferta de masters i cursos, aquests son els que conec mes
de prop, pero segur que altres geoinquiets poden recomanar d'altres.

(PS: M'haureu de disculpar el tema dels accents, a la feina treballem
amb teclats ianquis...)

Salut,

Oscar.