[Geoinquiets Barcelona] desconferència gis

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Jul 31 02:41:07 PDT 2012

Si, podria ser una bona ocasió.
Demà hi ha una reunió de coordinació per demanar recursos per orgnaitzar
activitats geoinquietes durant la setmana smartgeo, i sembla que una de les
idees era també organitzar una activitat geoinquieta ibérica però potser
més social que formal (sopar? al final del dia que es faci les xerrades de
uav/drones)

Raf

El 31 de juliol de 2012 11:04, Jorge Gaspar Sanz Salinas
<jsanz at osgeo.org>ha escrit: