[Geoinquiets Barcelona] OSM a la Festa de la Ciència i Tecnologia

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Jun 14 04:06:57 PDT 2012

Hola,

Si queres venir a ayudar, pues solamente con decirmelo ya está :P

Si vienes con família, i.e. niños (aunque no sean tuyos) apuntarte en el
web

http://www.festadelaciencia.cat/ca/index.html

i seleccionar inscripció espai 12.

Salut!

On 14/06/12 12:02, Wladimir Szczerban wrote:
> [...]
>     Edifici TR11
>     Rambla Sant Nebridi, 10
>     08222 TERRASSA
>     Telf: +34937398621 <tel:%2B34937398621> (intern UPC: 98621)
>     Mòbil: +34650756456 <tel:%2B34650756456> (intern UPC: 44785)
>     Fax: +34937398628 <tel:%2B34937398628> (intern UPC: 98628)
>
>     inLab FIB
>     Edifici B5-S102
>     C/ Jordi Girona, 31
>     08025 BARCELONA
>
>     inLab FIB
>     http://inlab.fib.upc.edu
>
>     Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)

Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)