[Geoinquiets Barcelona] osgeo live catalan edition: doc sprint a Girona?

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Thu Mar 1 04:31:22 EST 2012

Jo m'apunto a fer traduccions però serà impossible que pugi a Girona.

Si feu quatre indicacions de què cal fer per començar potser per quan es
facin les Jornades de Girona ja hi haurà alguna cosa traduida, què us
sembla ?

He mirat quina pinta té un arxiu en format rst i per començar a traduïr-los
tinc els següent dubtes:

1. s'ha de fer directament sobre el contingut de l'arxiu o es fa servir
alguna eina?
2. un cop feta la traducció, com es fa el retorn de l'arxiu? S'ha de
canviar el nom i pujar-lo a algun lloc?
3. com s'organitza l'assignació dels arxius per tal de no duplicar feina?

Salutacions,
Anna.

El 29 de febrer de 2012 21:01, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: