[Geoinquiets Barcelona] MDE 15x15 de l'ICC en WCS

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Mar 1 05:46:56 EST 2012

Agafant el tema d'("*)alliberat("*) i sense voler ferir sentiments de
ningú... les condicions d'us de l'ICC duren menys que un PC amb windows
95 sense penjarse...

Cada vegada que hi entro són diferents.... Haurien de posar una data i
un enllaç a les anteriors, que segur deu ser necessari per motius legals.

Salut!

On 03/01/2012 11:40 AM, Oscar Fonts wrote:

> Res, coses del "sui generis", no em facis cas, que avui estic torracollons...

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu