[Geoinquiets Barcelona] osgeo live catalan edition: doc sprint a Girona?

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Thu Mar 1 07:26:24 EST 2012

El 01/03/12 11:31, Oscar Fonts escribió:
> Hola,
>
> Com a artilleria cal:
>
>  * el txuletari de reStructuredText, per si hi ha dubtes del format
> (normalment només cal 'imitar' el que es veu als docs originals):
> http://sphinx.pocoo.org/rest.html
>  * un diccionari de català. També fer una ullada al llibre d'estil de
> softcatalà, tot i que són una mica recalcitrants... en el seu defecte,
> preneu l'estil de l'ermità de "Solitud", que és equivalent: "ara rai,
> quin programari!"
>  * el notepad++, per editar fitxers de text "a pèl". Només cal
> [...]

Per coordinar es fa servir la pàgina en google docs que va arrancar el
Javi Sànchez, crec que seria questió de avisar al Cameron per que
prepare quan puga la fulla nova per al Català i anar assignant-se
documents amb el estatus.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AlRFyY1XenjJdFRDbjFyWHg1MlNTRm10QXk0UWEzWlE&authkey=CPTB6uIE

Òscar estas a la llista de OSGeo-live? pregunte jo?

- --
Jorge Gaspar Sanz Salinas
http://es.osgeo.org
http://jorgesanz.net