[Geoinquiets Barcelona] Re: Finde OSMero 2012

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Mar 30 18:34:19 EDT 2012

la proposta de Cristhian Pin en un altre correu
"Respecte el finde OSMero...jo tenia ganes de proposar-vos editar l'espai
del Parc Agrari que a OSM és superpobre" és també una bona idea.

I suposo que en ser més aprop de Barcelona facilitarà la feina, que fins i
tot es podria dividir en dies (dissabte/diumenge) o grups (matí/tarda) etc.

Com teniu els calendaris per al cap de setmana del 12 i 13 de maig o per al
19 i 20 de maig?

Raf

El 30 de març de 2012 13:43, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: