Re: [Geoinquiets Barcelona] OSM Parc Agrari: logística

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Thu May 10 17:58:32 EDT 2012

Moltes gràcies Raf !!! Molt bona proposta.

Adjunto comentaris i suggeriments ... digueu la vostra opinió:

1. Horaris: per mi perfecte.

2. Intendència:

2.1.- Dinar dissabte: crec que la millor opció és fer dinar compartit al
mateix Parc, sino potser tallarem l'activitat.

2.2.- Sopar Dissabte: per als que tinguin ganes proposo un lloc que està
molt bé i molt a prop en Gavà-Mar. És un clàssic, potser ja el coneixeu:

Restaurante Torreón: http://torreonrestaurant.es/
Ubicació: http://torreonrestaurant.es/mapa-c-de-blanes-3-gava-mar-barcelona
Si us agrada, com que es per dissabte nit, caldria fer reserva dijous o
divendres vinent com a molt tard.

2.3.- Dinar Diumenge: n'hi ha un lloc a tocar la platja (amb parking !!!)
també en Gavà-mar que està molt bé. També cal fer reserva.

Restaurant Kauai: http://www.kauaigavamar.com/

3. Infraestructura informàtica:
- Si algú no en té portàtil que m'ho comenti. Podria portar un de més.
- Puc portar la càmera de video.

4. Pensava que la sortida era a peu, potser en Christian que coneix el parc
ens donarà pistes del recorregut. Estaria bé adjuntar en aquest mateix fil
un pànol de la situació de la Masia de Can Comes (Meeting Point).

5. Observació final:
Com que encara queden uns dies, seria interesant publicitar aquesta trobada
per tal de contactar amb els grups locals de voluntaris OSM. De ben segur
que n'hi han i potser s'apunten.

N'hi ha alguna llista d'usuaris d'OSM de la zona on fer difussió?

Salutacions,
Anna.

El 10 de maig de 2012 11:31, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: