[Geoinquiets Barcelona] OSM Parc Agrari: log?stica

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon May 14 18:27:49 EDT 2012

Hola a tots,
jo també tinc moltes ganes que arribi ja dissabte.

Jo vindré dissabte segur amb tota la familia: el meu home, la meva filla de
4 anys i el meu nen de 1 any. Sobre la marxa veurem què farem diumenge,
però la idea és venir encara que sigui jo sola.

Les meva aportacions estan per algun missatge previ: un parell de
portàtils, un parell d'smartphones, càmera de video.

Fins aviat,
Anna.

El 14 de maig de 2012 22:28, Carlos López GeoData
<carlos.lopez at geodata.es>ha escrit: