[Geoinquiets Barcelona] Carregar adreces a Google

Enric Rodellas enricrodellas at gmail.com
Thu May 17 07:28:17 EDT 2012

El ICC disposar d'un geocodificador, .... si ets una administració pública
i ho demanes.
Els de Google tenen un API que et dóna aquest serveis, sempre i quan no li
facis massa requests al dia. Un aimplementacio en javascript és la que
s'explica a
http://www.wikihow.com/Geocode-an-Address-in-Google-Maps-Javascript

i si ho necessites integrar en un programa, pots provar aquesta API des de
python
http://py-googlemaps.sourceforge.net/
Es la que vaig fer servir per un cens electoral ... interessant, però la
meitat d'adreces no les resolia bé.
enric rodellas

El 17 de maig de 2012 13:20, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: