Re: [Geoinquiets Barcelona] Intendència Parc Agrari

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Fri May 18 05:01:38 EDT 2012

Bones!

1) Dinar

Nosaltres deiem de dinar dissabte al parc...entre d'altres per no perdre
temps en sortir, i tal...i per economia...plàstics i plats i aquestes coses
no hi ha problema, aquí al Parc en tenim!!!...el Vi és lo més
important!!!!!!! Jo portaré!!

Aquí al parc hi ha màquina de begudes...també tenim un espai de
picnic...però si voleu podem anar a algun restaurant baratet i a prop de
Can Comas....però ho hauríem de tenir clar per aquesta tarda, per poder fer
alguna truita de patates, preparar alguna amanida o el que fos!

2) per sopar:

2.3) Marina, Cristhian

3) Algú que se'n recordi de portar el sol!!!! que diuen que demà potser
plou...

Saluts,

Cristhian