[Geoinquiets Barcelona] ajuda amb OSM

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue Oct 16 14:13:03 PDT 2012

Mare meva... com correu....

Com que l'Iván i l'Òscar ja t'han respost els 'tags' i el material jo et
responc sobre la jornada.

Havíem de fer una jornada OSM aquest cap de setmana, però per problemes
d'agenda (estaré fora des de demà passat) ho vàrem anular. Així que
pugui proposaré una nova data.

Per si et pot interessar, uns companys de Solsona estan preparant unes
'sessions OSM' d'unes 4 hores als instituts de la comarca, us puc posar
en contacte. Si no jo també acostumo anar amunt i avall per explicar OSM
on sigui. O sia que pots comptar amb mi per fer una xerrada, explicar
coses, fer una 'mapping party' o el que se'ns pugui acudir.

Salut i bona nit!
--
Jaume Figueras i Jové

Universitat Politècnica de Catalunya

Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

inLab FIB
Edifici B5-S102
C/ Jordi Girona, 31
08025 BARCELONA

inLab FIB
http://inlab.fib.upc.edu

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu

Ubuntu User #14347 - Linux User #504317