[Geoinquiets Barcelona] la hacienda gourmet

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sun Feb 10 09:37:51 PST 2013

Gràcies a tots per les vostres opinions !

Jo també em decanto pel pica pica.
Crec que per 20 eur és aceptable, esperem que la quantitat també ho sigui.

Per cert, la noia del restaurant m'ha comentat que si ens posa cava ens
rebaixa el contingut del menú.
Jo ho tinc clar: passem de cava.

Anna.

El 10 de febrer de 2013 14.38, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: