[Geoinquiets Barcelona] Proposta RollUp per a Geoinquiets

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Feb 20 07:51:01 PST 2013

L'Oscar té tota la raó.

"> ...en breu tindrem un redisseny del logo.
Qui "tindreu"? Com es votarà la proposta?"
Arrel que jo mateix vaig suggerir de revisar el logo, tant el Marc com
l'Anna com jo mateix ens vam posar a pensar en direccions diferents per
aconseguir un millor aspecte del logo. En el meu cas concret vaig demanar a
un amic dissenyador que afegís una mica de "volum" i "brillantor" al logo
per fer-lo "més 2.0" sense canviar-ne l'aspecte.
De moment encara no hi ha res fet, i per tant tampoc hi ha res decidit. I
em sembla que no era la intenció de cap de nosaltres "imposar" cap decisió
a ningú, sinó el·laborar tres propostes i veure si alguna tenia prou
acceptació per plantejar-nos discutir si valia la pena canviar el logo. Tot
en condicional com pots veure.

"Qui sou "vosaltres", que manteniu informats "la resta"?"
Aquí em temo que era una forma polida de resposta, no literal.
Però és cert que hi ha hagut algunes discussions de caire més
"administratiu" que s'han fet fora de la llista. Quan aquestes discussions
les he engegat jo han estat per dos motius:
- era un tema de coordinació entre pocs (reservar sala, demanar factures,
fer transferéncia, etc) que no calia posar-lo en obert.
- era un tema de planificació que jo sol no podia fer (calendari, ponents,
ubicacions, etc).

"Si s'ha decidit o es decideix que cal un comité executiu, cap problema,
però s'haurà de formalitzar i decidir d'una manera democràtica.
Potser ens hem fet grans i cal pensar en membresia, nominacions, votacions,
etc?"
Ens hem fet grans segur. I no hem resolt en aquests tres anys què voliem
ser quan fòssim grans, i ara ens agafa per sorpresa. Un comité executiu em
sembla que no fa falta, però una "comissió permanent" ja hi és "de facto",
altrament tot plegat no hauria funcionat.

"M'he perdut alguna cosa durant aquests mesos?"
T'has perdut les presentacions a les que no has vingut, i res més.

Disclaimer: aquesta és una resposta "personal" sense cap altra intenció que
aclarir dubtes tant a tu com a la resta de Geoinquiets.

Raf

El 20 de febrer de 2013 15.18, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: