[Geoinquiets Barcelona] Fwd: [Spanish] Geoinquietos Nacional en Girona

Lluís Vicens lluis at sigte.udg.es
Thu Jan 24 03:59:27 PST 2013

Al 24/01/13 10:10, En/na Cristhian Pin Pérez ha escrit:
> Bones!
>
> mmm....aquesta entrada serà gratuita...perquè jo aquest any segur que
> no assistiré a les jornades....però sí que volia assistir a la trobada
> de Geoinquiets....
Bones Cristhian i companyia,

Malauradament, ara per ara, l'assistència a la sessió no serà gratuïta
doncs es troba emmarcada en el programa de les jornades de sig lliure,
en la darrera sessió del dia, just abans del sopar que es serveix a la
mateixa seu. Per qüestions logístiques i d'organització, ara mateix no
està contemplada obrir aquesta sessió ja que com comento, tot just
després d'aquesta sessió, hi ha el sopar de les jornades...

El problema és que no veig la manera de com podria solucionar això sense
fer massa fressa. Tot dependrà del nombre de persones de «geoinquiets
bcn» que voldrien assistir a la sessió de geoinquiets i que al seu torn,
no estiguin inscrites a les Jornades... com us podeu imaginar, gestionar
excepcions sempre pot ser complicat per moltes i variades raons. No dic
que no ho puguem fer, però abans de dir res, m'agradaria saber de
quantes persones estem parlant.

Salut!
Lluís

Si puc arribar a saber el nombre exacte de casos a tractar, puc preveure
alguna manera de gestionar-ho internament

> [...]
>
> 2013/1/24 Oscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com
> <mailto:oscar.fonts at gmail.com>>
>
>     Geoinquiets,
>
>     S'està preparant una sessió a Girona per als geoinquietos d'arreu. La
>     idea és fer un parell d'ignites al principi (xerrades-llampec de 5
>     minuts), i després cada grup de geoinquietos explicarà com
>     s'organitza, etc.
>
>     Ergo, qui ve a Girona i vol parlar dels geoinquiets de barcelona? Jo
>     hi aniré, però darrerament he estat desaparegut, i seria millor que ho
>     expliqués algú que hi hagi estat. Bolo? Altres?

Lluís Vicens

SIGTE - Universitat de Girona
Pl. Ferrater Mora, 1
17071   Girona