[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sun Mar 3 23:21:13 PST 2013

Gràcies als que ja heu contestat!

Segueixo demanant als que no ho heu fet encara que respongueu, ni que sigui
amb una sola resposta (´no patiu per si és repetida).

QUE DEMANEU A UN MAPA??? (ENTENDRE EN SENTIT AMPLI: GEOINFORMACIÓ).

Gràcies,

Marc

El 2 de març de 2013 13.49, Raf Roset <rafroset a gmail.com> ha escrit:

Marc Torres

Membre de la Xarxa d'Innovació Pública. www.xarxaip.cat
Membre de Geoinquiets. www.geoinquiets.cat
*