[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Proposta d'Enrique Rodríguez i jo mateixa sobre Big Data Week

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Thu Mar 14 10:02:13 PDT 2013

Raf, si pel 25 d'abril tenies programat l'Ivan Sanchez per parlar d'OSM em
sembla un tema més adient impossible per un big data week, no? A més, segur
que fotrà canya ... I cau perfecte de dates (del 22 al 28). Si algú més
s'anima podem afegir alguna bola extra.

I pel tema sala a l'abril, potser per ser Big Data Week ens poden
proporcionar un lloc més gran?

El 14 de març de 2013 9.59, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: