[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Proposta d'Enrique Rodríguez i jo mateixa sobre Big Data Week

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Mar 15 09:38:37 PDT 2013

Per a la resta de geoinquiets, haviem mig parlat amb Sergi Anguita per
convidar-lo de ponent i que ens expliqués com enfocar l'activitat
empresarial i la creació d'una marca des de zero per a projectes
personals d'emprenedoria en l'àmbit de la geoinformació.
Però potser el podem posposar per al maig ja que no sé si encaixa
gaire amb data week....

Raf

El 15 de març de 2013 14.15, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: