[Geoinquiets Barcelona] dubte coordenades CAD

Carlos López PSIG carlos.lopez at psig.es
Thu Mar 21 06:42:32 PDT 2013

T'explico com ho faria jo, a veure si et serveix!
1- Instal·la QGIS
2- Instal·la el plugin Affine Transformations
3- Carrega la teva capa
4- Comença l'edició
5- Fas servir el formulari de transformació afí, amb els paràmetres Escale
X i Y = 0,5, per tota la capa.
6- Guardar el canvis i comprovar el resultat!

Salut,

Carlos López Quintanilla
Consultor SIG
M. +34 699.680.261