[Geoinquiets Barcelona] geojson municipal

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Tue Mar 26 15:48:48 PDT 2013

Per cert, Roger estic mirant de llegir els GeoJSON amb D3js.

Seguint els exemples del tutorial que ens vas recomanar tot rutlla bé peró
de moment no he aconseuit llegir un JSON des d'arxiu. Tots els exemples ho
fan a partir d'un JSON petit incrustat explícitament dins del codi.

N'he provat a agafar un exemple en que es fa la lectura de states_us.json i
he canviat allò que em semblava adient però no acaba de rutllar.

Hi ha algú amb experiència en D3js que em pugui passar un enllaç a un
exemple SENZILL de lectura d'arxius GeoJSON amb D3js ???

Aixó només es per verificar el resultat dels GeoJSON, i amb QGIS diria que
es pot fer, però preferiria fer-ho amb D3js. Gràcies.

Anna.

El 26 de març de 2013 23.40, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit: