[Geoinquiets Barcelona] REST open source

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Mar 27 07:51:30 PDT 2013

Una altra manera de compartir-ho seria crear la taula (taules) a
cartodb, ja que els comptes gratuïts permeten allotjar fins a 5 taules
(o 1 GB de dades em sembla) i es poden descarregar en diversos
formats.
I alhora permetria fer "merge" amb dades d'altres taules de cartoddb.....
Un repositori obert de geometries llestes per reutilitzar a cartodb?
Té sentit? Segurament parlant amb Javier es podria plantejar
millor....

Raf

El 27 de març de 2013 12.11, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit: