[Geoinquiets Barcelona] Marc Belzunces

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Wed Mar 27 15:16:39 PDT 2013

Fantàstic Roger !!!  Potser que ell mateix comenti per quines dates li va
millor per anar omplint l'agenda de xerrades del 2n trimestre.

Per cert, com queda el tema de l'abril?
Si li va bé al Sergi Anguita podem emmarcar-la dins de la Big Data Week i
tanquem el tema. Li demanem al Sergi si li va bé i llestos. Com ho veieu ?

Així doncs aquesta és la proposta de calendari de 2n trimestre:

Anna.

El 27 de març de 2013 21.48, Roger Veciana i Rovira <rveciana at gmail.com> ha
escrit: