[Geoinquiets Barcelona] REST open source

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Wed Mar 27 15:48:38 PDT 2013

ok, continuem en la nostra recerca de la simplicitat :.-)

1. Si el que volem es tenir una taula compartida, es fa en un no res tal
com tenim les dades ara. De fet n'hi ha gent per aqui que domina molt
Fusion Tables :-)))
Així doncs: +1 a la iniciativa.

2. D'altra, crec que fer un servei web és una altra manera de consumir les
dades que no interfereix amb la primera opció. Respecte a l'actualització
considero que estem en el mateix cas que en el punt 1: caldria actualitzar
les dades de les taules no el propi servei que consumeix les dades.
Si algú que tingui experiencia em vol guiar una mica en el procés per
avançar més ràpid serial genial.

De moment tinc 4 GeoJSON corresponents als municipis i les seccions censals
del 2010 en dos srs diferents: UTM31N ETRS89 i WGS84.

Finalment he resolt el tema del D3js, era un tema de la projecció de les
dades.
Gràcies Roger per les teves indicacions !!!

Salutacions.
Anna.

El 27 de març de 2013 16.08, Martí Pericay <marti.pericay at gmail.com> ha
escrit: