[Geoinquiets Barcelona] Marc Belzunces

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Thu Mar 28 05:25:05 PDT 2013

Anna i geoi!

Jo crec que seria molt bona aquesta programació. Crec que en Sergi, malgrat
que sigui un tema col·lateral quadra amb la Big Data Week, entre altres
coses pq ell és un gurú del big data!

Marc T.

El 27 de març de 2013 23.30, Anna Muñoz <a.munyoz.b a gmail.com> ha escrit:

Marc Torres

Membre de la Xarxa d'Innovació Pública. www.xarxaip.cat
Membre de Geoinquiets. www.geoinquiets.cat
*