[Geoinquiets Barcelona] Drones

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Thu Oct 24 14:52:35 PDT 2013

Ei, gràcies per la suggerència! Justament aquest drone el vaig provar un cop i efectivament està molt bé. Fins i tot atura un moment el motor abans de fer cada fotografia per a reduir la vibració i que la foto quedi més nítida. El problema és que val un dineral, fa un any quan el vaig provar em van dir 10.000 lliures!

Salut

Alex