[Geoinquiets Barcelona] Festival Internacional Mapping Girona

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dim abr 22 04:46:19 PDT 2014

> http://www.gironamappingfestival.cat/cat/index.php
>
> (...) a la ciutat i al territori gironí, hi ha diversos agents actius i
> creadors, innovadors
> en el camp de la creació visual mitjançant tecnologies visuals i
> audiovisuals (telefonia, apps,realitat augmentada, mapping)
>

> --
> Elena

Curiós al menys l'aplicació del terme "mapping" a la projecció en façanes
de vídeos.

L'any passat vaig vore una ací al MUVIM de València i és molt
espectacular[1]. Enveja de la bona de vore que se fan coses aixina a
Girona!! Com a curiositat, hi ha un grupet que fa vídeos musicals amb
mapping a petita escala i queden molt xulos[2].

Salutacions!

[1] https://www.youtube.com/watch?v=K6WwlrEi45E&t=6m30s
[2] https://www.youtube.com/watch?v=i7X8ZnmLfM0

--