[Geoinquiets Barcelona] Continuïtat de Geoinquiets

Estela Llorente López estela.llorente a gmail.com
dim jul 29 13:26:28 PDT 2014

Bones,
citant l' apartat 7), sobre el Forum TIG-SIG, confirmo que en principi es
farà i segurament serà a principis de Novembre.

Si voleu participar, hi ha un apartat sobre experiències d'implantació de
projectes sobre grans dades i municipis. Si hi ha proposta, es pot afegir a
les xerrades (la resta de membres de l'ACTIG corretgiu-me si m'equivoco) .

Per la resta de punts que comentes, semblen propostes molt interessants,
sobre tot en el meu cas, temes d'arqueologia, i les possibles trobades de
cap de setmana amb mapping sobretot.

Del CaixaForum comentavem a l' ACTIG que han canviat les condicions i ara
són de pagament. Què ha passat amb la Sala de l'Orlandai?

Sts,

El lunes, 28 de julio de 2014, Wladimir Szczerban <bolosig at gmail.com>
escribió:
> Hola Raf,
>
> Falta lo que comentamos sobre un posible taller sobre Leaflet
>
> Saludos,
> Bolo

proposa fer una visita de grup si hi ha quòrum

quals fa falta tant un organitzador com un públic mínim:
expliqui que estan fent al CREAF
general tot allò que tingui relació amb la geoinformació aplicada

hora per les reunions que ara es fan dijous de 19 a 21
Geoinquiets: temes, ponents, horaris, col·laboradors, per quin motiu ve
tant poca gent, etc.

desinteressats, però vist que la participació ha anat davallant potser
seria el moment de proposar nous formats.

a aquest correu citant només el número d'ordre de la qüestió per fer la
lectura més fàcil.

--

*Estela Llorente López tf:656231842*