[Geoinquiets Barcelona] El temps del meteocat

Antonio Santiago asantiagop a gmail.com
dis oct 18 11:05:52 PDT 2014

Per cert, respecte a dades meteo esta OpenWeatherAPI (
http://openweathermap.org/api) que, en questió de API, li pasa la ma per la
cara a totes les agencies i empreses publiques que  vacilen de modernetes.

--