[Geoinquiets Barcelona] Continuïtat de Geoinquiets

Raf Roset rafroset a gmail.com
dic set 17 05:16:46 PDT 2014

I si fem un grup i anem a la visita del Big Data?

Per cert, no és per insistir, però el mail que vaig enviar té ben poques
respostes.....

Raf

El dia 17 setembre de 2014 14:12, Wladimir Szczerban <bolosig at gmail.com> ha
escrit: