[Geoinquiets Barcelona] ?s ?til la llista de correu?

Martín González martin a mgonzalez.org
dij set 25 14:19:50 PDT 2014

Hola,

Aquest és el meu primer missatge a aquesta llista. Sóc Martín González, estudiant de periodisme a la Pompeu (he estat de becari de periodisme de dades a eldiario.es).

Els missatges que envieu, al menys per mí, són molt útils. M’agraden molt les recopilacions d’enllaços!

Salutacions,

Martín
--
Martín González