[Geoinquiets Barcelona] és útil la llista de correu?

Joan Pleixats pleixats a gmail.com
dij set 25 15:55:07 PDT 2014

Bones. Jo tinc twitter, però només l'utilitzo a les jornades de sig lliure
de girona per seguir els trols ;-)

+1 seguir igual (o millor)

Salut!

El dia 25 setembre de 2014 23:41, Jenny Muñoz N. <jenny.munozn a gmail.com>
ha escrit: