[Geoinquiets Barcelona] és útil la llista de correu?

Alexandre Nobajas nobita64 a yahoo.com
div set 26 04:10:36 PDT 2014

El problema és que no t'agraim prou la feina que fas.

La llista permet tenir tot el que envies arxivable i que sigui cercable si cal. Twitter o Facebook són massa efimer, un tuit de fa 3 mesos queda perdut en les profunditat de la TL.

Moltes gracies per mantenir-nos actualitzats!

Alex