[Geoinquiets Barcelona] Col·laboracions puntuals GIS/CAD

Eduard Cuscó i Puigdellívol ecuscopuigdellivol a hotmail.com
dij feb 26 07:04:28 PST 2015

Bona tarda,

Algú que estigui donat d'alta d'autònom i tingui experiència amb el món del GIS i el CAD vol un complement/col·laboracions puntuals amb una empresa que es dedica a l'impacte ambiental?
Bàsicament he començat a full time a una empresa i he hagut de deixar una de les col·laboracions que tenia i em demanen si conec algú.
Remarco això de complement ja que estar d'alta només per aquesta feina no compensaria.
Aprofito per dir que per la meva feina actual que acabo tard i responsabilitats en associacionisme divers, m'és impossible de venir a partir d'ara si més no de manera regular els dijous..
Una abraçada a totes i tots!

Eduard Cuscó i Puigdellívol