[Geoinquiets Barcelona] Base Municipal no disponible?

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
dim jun 9 07:15:07 PDT 2015

Podeu usar les dades de l'IGN:
http://centrodedescargas.cnig.es/CentroDescargas/equipamiento.do?method=descargarEquipamiento&codEquip=3

I quan dic que les podeu usar, vull dir lliurement, per al que volgueu
sense haver d'acceptar cap llicència. Els límits municipals formen part de
l'Equipamiento Geográfico de Referencia Nacional (EGRN), i per tant ens
pertanyen a tots. Només cal, això sí, mencionar-ne l'origen. Ups, quin
problema, eh! ;)

Salut.