[Geoinquiets Barcelona] Nº132: accidents, UFO, dades, blender, perfils

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dij jun 11 12:15:05 PDT 2015

Bona nit,

Veig que els codis EPSG estan creuats amb els noms:

el sistema oficial actualment per a la cartografia és UTM31/ETRS89 que té
EPSG:25831, mentre que l'antic
UTM31/ED50 té  EPSG:23031 .

Salutacions

Assumpció.

El dia 11 de juny de 2015, 20:59, DanielPrats <prats.daniel a gmail.com> ha
escrit: